چگونه به کاهش کراتینین 2.8 بازگشت به سطح عادی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش کراتینین 2.8 بازگشت به سطح عادی

در درمانگاه، کراتینین 2.8 است در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، بدون کنترل خوب ممکن است به مرحله 4 را وارد کنید، حتی پایان دادن به بیماری های کلیه کلیه به سرعت. بنابراین سطح کراتینین بالا کمر به معنی عادی زیادی برای مردم با آن است. پس چگونه برای کاهش کراتینین 2.8 به سطح عادی است؟

تحت شرایط عادی، برای افراد مبتلا به کراتینین 2.8، بدون نیاز به شروع دیالیز وجود دارد. اما به عنوان یک بیمار با این وضعیت، شما همچنین باید آن را نادیده بگیرد. از آنجا که در این مرحله عملکرد کلیه خود را به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است، آزمایش های بالینی به عنوان نشان سطح کراتینین سرم کند را افزایش نمی تا زمانی که نیمی از عملکرد کلیه دچار اختلال شده است.

بنابراین برای افراد مبتلا به کراتینین 2.8، نکته کلیدی برای عادی سطح کراتینین بالا است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی توصیه می شود. این درمان بر سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی بر اساس و عملکرد عروق خونی بزرگنمایی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب. این گیاهان از خارج استفاده می شود، که تا حد زیادی متفاوت از طب سنتی چینی (TCM). با کمک نفوذ، مواد موثر در داروهای میکرو چینی می تواند به ضایعات کلیوی به طور مستقیم دریافت کنید. آنها سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده برای کمک به آنها را بهبود می یابند فعال کنید. اگر چه بافت کلیه مرده نمی تواند احیا شود، اما زمانی که سلول های کلیه مجروح مرمت. بیشتر کراتینین خواهد شد با موفقیت مرخص و سطح کراتینین می شود به طور موثر کاهش به پایین.

سرم کراتینین 2.8 است مورد نظر بالاتر است، و شانس عالی آن به سطح نرمال با بهبود عملکرد کلیه وجود دارد. بنابراین، بسیار مهم است برای بیماران نارسایی مزمن کلیه را به این شانس.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی درمان سطح کراتینین بالا و یا بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: